جمعه ۲۳ شهریور ۱۴۰۳ |۹ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 13, 2024
دیدار مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده معظم «شهید غلامرضا فولادی» در اراک

حوزه/ مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان مرکزی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید غلامرضا فولادی دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان تجلیل کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اراک، حجت‌الاسلام‌ محمدحسن کاویانی‌راد مشاور فرهنگی نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سفر به استان مرکزی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با خانواده شهید غلامرضا فولادی دیدار و از صبر و استقامت این عزیزان تجلیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین کاویانی راد در این محفل صمیمی گفت: ادای احترام و دلجویی از خانواده های شهدا و ایثارگران عزیز، حداقل کاری است که مسئولین می توانند انجام دهند.

در ادامه ربیعی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: دیدار با خانواده شهدا برای مسئولان افتخار بزرگی است و هر چه برای این جامعه کار شود در مقابل ایثارگری آنان کم است. خانواده شهدا، بزرگترین یادگاران دفاع مقدس هستند و تجلیل، تکریم و دیدار با آنان، رشادت‌ها و جانفشانی‌های شهدا را برای مسئولان یادآوری می‌کند.

شهید معظم غلامرضا فولادی در ۱۸ دی ماه سال ۱۳۱۴ در اراک متولد و در ۱۳ فروردین ماه سال ۱۳۹۹ با داشتن ۷۰ درصد جانبازی، به فیض شهادت نائل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha